Welcome to my food corner





Dragi moji čitaoci, želim da vam poželim dobrodošlicu. Pravo da vam kažem, ja sam prosto luda za drugim kuhinjama. Španskom, italijanskom, francuskom. Ali, ima i dobre srpske kuhinje. Volim da probam nove stvari, nove ukuse. Mnogo volim da gledam emisije o kulinarstvu, uz moju mamu sam zavolela to. Moja mama odlično kuva. Zadovoljstvo mi je da je gledam kako sprema ručak, pravi kolače.... To radi sa takvom lakoćom, jer joj je to već ušlo u naviku. Bez ikakvih problema, ona začinjava hranu, mesi testo. Unosi toliko ljubavi u sve što radi, da mi je prosto drago što sam njena ćerka. Toliko su joj ukusna jela, da prosto uživam svaki put kad ručamo. Dosta često voli da smišlja nove recepte, i super joj ispadnu. 
                                           



Kao što možete da vidite na slici, prikazan je čuveni francuski doručak: francuski kroasani, džem, maslac, šolja kafe i čaša soka. Njamii. Sama slika me prebaci u Francusku, neku finu malu pekaricu, sa franckuskom muzikom i mirisnim doručkom... Moja mama takodje voli francusku kuhinju, i francusku kulturu. Čak je kupila nekoliko knjiga koje je napisala francuskinja i obožavamo da ih čitamo. Vrlo su interesantne i poučne. Sadrže nekoliko recepata pa ću u narednih par postova da postavim nekoliko interesantnih recepataa. Ljubim vas 💋💋💋


Коментари

Популарни постови са овог блога

Ritual ispijanja kafe

Švarcvald torta

Bečka torta